روز عشق(92/10/8)+ کلی عکس
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 675
بازدید کل : 283104
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, :: 18:37 :: نويسنده : فافا

خیلـــــــــــــــی دلم به اینجا تنگ شده بود با اینکه کلی درس ریخته رو مغزم اما گفتم دست به اپ نشم اصلا درس نمیخونم دیگه یعنی دلتنگی در این حداول میخواستم این پست رو چون کوتاهِ و مراسم گل سورپرایز کوچولوی من به همسری مونده هنوز انجام نشده ننویسم یکدفعه با روز عشق سری بعد یک جا بنویسم اما دیگه دلتنگی اجازه ندادیکشنبه اون هفته هم من امتحان داشتم هم همسری کارای پروژش مونده بود هرچقدر نشستیم فکر کردیم که همدیگرو ببینیم نمیشد جفتمون ناراحت بودیم من به همسری دلداری میدادم ایشونم به من اخه دوست داشتیم برامون مهم بود تو روز سالگرد اولین دیدارمون همدیگرو ببینیم خلاصه با احتمال خیلی کم امیدوار بودیم کلاسامون باهم تموم بشه تو همون ایستگاه اتوبوس با اینکه مسیر کوتاهی رو میشد باهم باشیم همدیگرو ببینیم هوا هم که الوده بود من به نفسیم گفتم اگه من فردا زود رسیدم صبر میکنم تا تو بیای که رضایت نداد گفت هوا الودس اگه زودتر از من رسیدی زود برو خونه من امتحانم رو دادم به نفسی گفتم فکر کنم باهم برسیم که بعلــــــــــــــــه نفس خان نیم ساعت زودتر از بنده رسیده بود زنگ زد گفت من رسیدم نیای میـــــرما گفتم باشه برو منم با یکی دیگه میرمhttp://www.freesmile.ir/smiles/29682_gholi_poshte_parde.gifمن نمیدونم حالا اگه من زودتر میرسیدم میذاشت من منتظرش باشم فکر کنم هوا فقط برای من الوده بود اما نفس خان خودشون نیم ساعت بیشتر منتظر بودن الوده نبوده گویاداشتم بدیو بدیو میومدم سمت ایستگاه هی نگاه کردم دیدم همسری پس چرا نیست مثل همیشه از ایستگاه نیومده بیرون نگام کنه از دور تا برسم بهشهمینجوری مشغول گشتن دنبال اقامون بودم که دیدم بـــــــــــــــه بــــــه عشقم روبروی ایستگاه وایساده داره نگام میکنه میخنده رسیدم بهش میگه با کفش لژدار خیلی بد راه میای اصلا نمیتونی راه بریگفتم نخیرم خیلیم میتونم

همسری تا من رو دید گفت سالگردمون مبارک منم خندیدم اصلا نمیدونم چرا من هنوزم بعد از این همه سال همسری تبریک میگه یه جوری حس شبیه خجالت بهم دست میده یا هنوزم غیر از دو سه بار تو این چندسال نتونستم پشت تلفن یا حضوری اسم همسری رو صدا کنم خجالت میکشم نمیدونم چرا هر کاری میکنم این حسم دور نمیشهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم
www.pichak.net
كليك كنيدمنم بعد چند دقیقه بعد که اتوبوس راه افتاد یواشکی در گوش همسری گفتم سالگردمون مبارکبعد از حرف زدن به نفسی دونات دادم خورد گفت گرسنمه بریم یه جا یه چیزی بخوریم گفتم نه دیرم میشه بد برم خونه گفت نه دیگه بریم من خیلی گرسنمه منم یه نگاه معنی دار کردم بهش گفتم شما کی گرسنه نیستی اخه این گرسنه بودن همسری ماجرا داره اولین روز قرارمونم دقیقا همینجوری هی میگفت گرسنمه بریم یه چیزی بخوریم من رو کچل کرد انقدر گفت اخرم نرفتیم حالا در اون پست رمزدار یادم باشه بگم چرا نرفتیم سر این گرسنه بودن همسری کلی خندیدیم بعدم دوتایی با گوشی بازی کردیم من میخواستم یه بازی رو به همسری یاد بدم نمیذاشت که میگفت بزار خودم بلدم دیگه سر این بازی کردن عده ای از هموطنان مجذوب ما شده بودننفسی جای حساس بازی بود زدم بهش گفتم پاشو من میخوام این ایستگاه پیاده بشم همش حواست به بازیِ گفت نخیرم لوس خانوم امروز سالگردمونه بیا بوست کنم اینجا گفتم اره تو اتوبوس پاشو برقصیم سالگردمونهشکلکهای پادشاه و ملکهواقعا ادم با اتوبوس میره تازه متوجه میشه هیچ جا ماشین خود ادم نمیشهسرخیابون ما پیاده شدیم تو کوچه من جلو راه میرفتم همسری پشت سرم گفتم اگه بابای محترم بیاد الان فکر میکنه شما افتادی دنبال من اوجی میشه گفت نخیر بیاد میگم این دختر خانوم گیر داده به من ولمم نمیکنه بیاید ببریدشهمینجور که داشتیم راه میرفتیم همسری شوخی مورد علاقش رو اجرا کرد پشت پا انداخت و شاهد قیلی ویلی رفتن بنده بود میدونم نفسی حواسش به من هست نخورم زمین اما اگه روزی بخورم زمین غوغا میکنم نفسیم گفت اخه مگه مجبوری نمیتونی با بوت لژدار راه بری رفتی این رو خریدی گفتم بلدم راه برم تو عروسی با پاشنه ده سانتی میرقصم رقص پا میزنم تو فکر میکنی نیتونم راه برم بعلـــــــــه

دوستای خوجل خودم عکس گذاشتم هم امروز از بعضی چیزا عکس انداختم هم عکسای بعضی از هدیه ها و....گذاشتم اگه نتونستید رمز رو وارد کنید با یه مرورگر دیگه امتحان کنید میتونید ببینید پس بشتابید

عشقنامه:دیروز وقتی اومدی اش هدیه نازنین رو ببری با اینکه دوست داشتم ببینمت اما نیومدم از پشت پنجره نگاهت کردم وقتی وسایل رو گذاشتی تو ماشین وقتی داشتی اس میدادی بهم پشت سرت سه تا ایت الکرسی خوندم تا مواظبت باشن میدونم بعضی وقتا من خسته میشم بعضی وقتا تو فقطم دلیلش دور بودنمون از همه ما راه زیادی پیش رو داریم پس یادمون باشه تو بدترین شرایطم یادمون نره امید زندگی هم هستیم احتـــــــــــــــــــــــــــــــــــرام

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت22:29---23 تير 1393

مرسی فافا جون
16 سالمه

دوست خوبم:عزیزم بووووووووووووووس



یه دوست
ساعت19:24---23 تير 1393

خیلی خوبه که از کوتاه ترین لحظات هم برای کنار هم بودن استفاده میکنید،امیدوارم هرچه زودتر به هم برسید و سال های زیادی رو در کنار هم عاشقانه زندگی کنید

دوست خوبم:عاشق بشی ایشالا اتوسا جونچشمکراستی چندسالته؟؟



مهسا
ساعت19:30---26 دی 1392
جات سبز عالی بود
پاسخ:همیشه به خوشی باشی مهسا جون


ترمه
ساعت13:06---26 دی 1392
عشقتون مستدام خانمی

اگه دوست داشتی به منم رمز بده عزیزم.
پاسخ:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما باشه عزیزم میام


مهسا
ساعت14:37---25 دی 1392
ارزوی بهترینارو واستون دارم

خوش باشین وسلامت
پاسخ:بــــــــــــــه بـــه مهسا خانوم از این طرفا:) ممنون عزیزم:-* راستی تولد دوستت به خوشی گذشت؟


Elia
ساعت14:30---24 دی 1392
به ما سر نمیزنی خانومی...پاسخ:اصلا مگه میشه من به شما سر نزنم الیای عزیزم

وبلاگچه خاطرات
ساعت22:10---22 دی 1392
فافا زهــــــــــــــــــــــــــــ ــــــرا جون؟!!!!دست گلتون درد نکنه دو روز نبودم اسممو هم فراموش نموتی؟!

هعـــــــــــی روزگار...



اجازه اونم باید از خدا بگیری که ایشونم فرمودن بعد از محرم شدن...شما این همه ساله همو میخواید کل خاندان هم که میدونن خو بهتر نیست نامزد شید که حلال هم باشید و راحت همیشه کنار هم باشید؟!

نامزدی ازین لحاظ ها عالیه هااااا...شما هم که صبرتون زیاته ماشا الله...بعیده با نامزدی طولانی مشکلی داشته باشید...
پاسخ:زهرا سادات مگه نبودی؟:-/ عشق من از هر محرمی بهم محرمتره فکر نمیکنم محرم بودن فقط به یه خط قران خوندن عسل گذاشتن تو دهن هم باشه عزیزم پیوند دلهامون ارزشش خیلـی بیشتره بعدم خدا خودش حواسش به بنده هاش هست دوستم من و همسری هم بخاطر عشق پاکمون بهشتی هستیم بعلــــــــه


مونای ورپریده
ساعت20:44---22 دی 1392


منم رمز موخوام خو

مواظب باش با کله نری زمین

عجب شوخیایی میکننا این آقایون


پاسخ:مونــــــــــــــــــــــــــــا کجایی پس:( نفسیم حواسش هست اما اگه یک بار نباشه بخورم زمین واویلاااااااااااااا میکنم:)


وبلاگچه خاطرات
ساعت4:24---22 دی 1392
ما آمدن فرموتیم...

بیا برقصیم سالگردمونه...

چه معنی داره آقای همسر که هنوز محرم نشده به شما شما رو بوس بنماهد؟!

الآن رگ گردنم داره میزنه بیرون!

دیگه نشنفم هاااا...
پاسخ:چه عجب زهرا جووووووون حیف مکان عمومی بود وگرنه دست همسری رو میگرفتم تانگو میرقصیدیم چــــــــــــــــــــــشم زهرا جون از این به بعد خواستیم ببوسیم قبلش میام اعلام میکنم اگه اجازه فرموتیت میبوسیم

سارا(روزنگار تقویم زندگی)
ساعت18:00---21 دی 1392
نمیدونم کامنتم ارسال شد یا نه

فافا حلقت خلی خوشکله

طلاست؟

از حلقه ی عروسیتم عکس بذار دوست جون


پاسخ:ارسال شد خیالت راحت:-* ممنون سارا جونم نقرست عزیزم مزدوج بشیم میگیریم عکسشم میزارم با وسواسی که من دارم فکر کنم باید سفارش بدیم بسازن:)


mahan..kamali
ساعت12:10---21 دی 1392
vaaaaaaaa khob nade chikar konam

vala enghar khordaniye

boooooogh ----boooooooooooogh
پاسخ:چقدر مودب واقعا اگه امکانش بود رمز رو میدادم اما نیست

سالی
ساعت9:55---19 دی 1392
عجب عکسایی عزیزم چه هدیه هایی

خوب موقع درس خوندن ذوق نقاشیت گل میکنه فافا خانوم عجب بچه درسخونی هستی

اون ادکن های دو سال پیشت از اون آبیه نفس منم چهار سال پیش یا قبلترش واسم خریده بود




پاسخ:سالی حالا من همیشه نقاشیم افتضاح بود از زنگ نقاشی متنفر بودم نمیدونم چطور این نقاشی رو کشیدم راست میگن موقع امتحان نبوغ ادم گل میکنه:)) پس مبارک تو هم باشه ادکلن البته با تاخیر:)


nikishaparak
ساعت18:34---18 دی 1392
سلام

میشه لدف کنی ب منم رمزو بدی
پاسخ:سلام دوستم اولین باری هست که اسمت رو میبینم رمز:-<


این وحشی عاشق
ساعت15:53---18 دی 1392
دوست داشتم رمزت رو داشته باشم دوست عزیزم
پاسخ:سلام عزیزم دیروز از وب فکر کنم هیلا بود تو قسمت نظرات اسمت رو دیدم به وبلاگت سر زدم تلپاتی داریم عایا:) رمز فرستاده شد


خانوم گل
ساعت14:43---18 دی 1392
سلام فافاجون.گوشی جدیدت مبارک عزیزم.سفیدو دخترونست.اندرویده دیگه نه؟

طراحی ناخونات برای مهمونی عموت واقعا قشنگه.چه همه لاک داری دختر.معلومه خیلی واسه ناخونات وقت میذاری
پاسخ:سلام خانوم گل مرسی عزیزم بعله عخش لاک اینجور جینگولیام:)


فرشته
ساعت23:07---16 دی 1392
سلام فافا خانم

خانم خانما چرا رمز رو به من ندادی؟

سالگردتونم مبارک ایشالا سالگرد عروسیتون رو بهم تبریک بگید
پاسخ:سلام فرشته خانوم جون:) چرا عزیزم رم رو دادم همون رمز قبلی هستش وووی مرسی


Elia
ساعت20:54---16 دی 1392
قـــ ـــ ــ ـــ ــ ـــ ــــربونت عزیزم ایشالا همیشه خوشبخت باشی
پاسخ:مرسی الیا مهربون:-*


پیچ و پیچک
ساعت18:20---16 دی 1392
این درسم مارو کشت من فارما دارم 4 واحد بیماریهای داخلی سه واحد پاتولوژی هماتولوژی تنظیم جمعیت اندیشه و...این ترم درسام وحشتناکن وحشتناک
پاسخ:موفق باشی


mahan..kamali
ساعت17:20---16 دی 1392
selom

FaFa KhaNom

man be vebet sar mizanam -jashanghe

Rasti make ramz nadarim akse kadohaye hamsaritono bebinim

ramzesho be manam bede

BaBa mordam az fozoli

ta nazari dighar shoMa ra be khoda Miseparam
پاسخ:سلام ممنون من رمز رو فقط به خانوما اونم فقط کسایی که وبلاگ دارن میدن


ميشا
ساعت9:32---16 دی 1392
عزيزم سالگردتون مبارك باشه

به به چه عكسايي چه هديه هاي زيبايي انشالله هميشه شاد و خوشحال باشيد.

حلقه ات هم خيلي قشنگه
پاسخ:مرسی میشا جون:-* همچنین شما دوست خوبم مرســــــــــی عزیزم


رویا
ساعت0:21---16 دی 1392
سلام فافای مهربونم

خوبی خانوم؟به به کلی ذوق ناخنای خوشگل و لاکای قشنگتو کردم عزیزم

از ته دل براتون آرزوی خوشبختی دارم فافا جون
پاسخ:سلام رویای مهربون خوبم عزیزم:-* واااای مرسی:)


همسری
ساعت20:17---15 دی 1392
سلام جیگر خانوم

اول بگم 3 4 بار منو به اسم صدا نزدیا فقط یکبار به اسم صدام زدی خدااااااااااااااااااااااااااا:- ((

بازم اینجا بگم که من چند روز پیش یه اشتباهی کردم بازم از اینجا از خانومی معذرت می خوام ببخشید عشقم

دوست دارم بیشتر از همه ی دنیااااااااااااااااااااا
پاسخ:سلام مهندس خجالت میکشم دیگه مگه چیـــــــــــــــــــــــــــــه خدا ببخشه:) منم دوست دارم هوارتاااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: